Incărcări dure
Cu mai mult de 150 de aliaje diferite, CARBOWELD este un lider mondial în dezvoltarea, producerea și vânzarea de electrozi, baghete și sârmă de sudură ; made in Germany. Datorită experienței acumulate în aplicațiile tehnice de sudare, Carboweld furnizează încă din anul 1977 soluții pentru materiale de adaos în repararea și întreținerea preventivă a uzurii (coroziune, eroziune, abraziune, impact, frecare, temperatură), agricultură, zidărie, industrie chimică, construcția de aparate, turnătorie, industria prelucrării metalelor , industria auto, construcția de drumuri, construcția navală, șantierele navale, fierărie, siderurgie sau în construcția de scule. Vă vom ajuta cu plăcere cu aproape orice întrebare și vom fi încântați să vă sfătuim individual - vă rugăm să ne contactați.
Categorii:
1. Soluție tampon
2. Impact si abraziune
3. Abraziune si coroziune
Încărcări dure | Fisa tehnica | |||
Soluție tampon |
||||
Electrozi Carbodur Mn |
DIN 8555 E 7-UM-250-KP DIN EN 14700 E Fe9 AWS A56.13 E FeMn-A |
Electrodul de bază, sudabil în curent alternativ, cu o recuperare de aproximativ 120%. Datorită coeziunii și durității ridicate a metalului de sudură, CARBODUR Mn este potrivit pentru rezistența la impact a pieselor supuse unor solicitări și cavitații extreme.O creștere considerabilă a rezistenței la uzură prin întărirea prin deformare poate fi realizată prin ciocanire la rece. |
Fisa tehnica | |
Carbodur MnC | DIN 8555 E 7-UM-200-K DIN EN 14700 E Fe9 AWS A5.13-80 E Fe Mn-B |
CARBODUR MnC depune un aliaj de oțel austenitic de mangan conținând 1,1% C și 13% Mn. O caracteristică a acestui aliaj este capacitatea sa de a se întări rapid atunci când lucrează la rece la impact și la solicitări de compresiune. Electrodul este utilizat în principal pentru suprafața și construirea componentelor din oțel mangan, cum ar fi concasorul, fălcile și ciocanele. Temperatura de trecere trebuie menținută cât mai scăzută posibil și ar trebui evitată supraîncălzirea metalului sudat. Poate fi, de asemenea, utilizat pentru sudarea secțiunilor feroviare similare. Rezistența la uzură metal la metal este foarte bună. |
Fisa tehnica | |
Carbodur MnCr | DIN 8555 E 8-UM-250-KP DIN EN 14700 E Fe9 AWS A56.13 E FeMn-B |
Electrod sudat de bază, acoperit cu curent alternativ, cu recuperare de aproximativ 140%. Datorită coeziunii și durității mari a metalului sudat, electrodul este potrivit pentru rezistență la piese care sunt supuse unui impact extrem stres și cavitație. O creștere considerabilă a rezistenței la uzură prin întărirea prin deformare poate fi realizată prin ciocanire la rece. |
Fisa tehnica | |
Carbodur 300 | DIN 8555 E 8-UM-250-KP DIN EN 14700 E Fe9 AWS A56.13 E FeMn-B |
Electrod sudat de bază, acoperit cu curent alternativ, cu recuperare de aproximativ 140%. Datorită coeziunii și durității mari a metalului sudat, electrodul este potrivit pentru rezistență la piese care sunt supuse unui impact extrem stres și cavitație. O creștere considerabilă a rezistenței la uzură prin întărirea prin deformare poate fi realizată prin ciocanire la rece. |
Fisa tehnica | |
Impact & Abraziune |
Sus^ | |||
Carbodur 300 | DIN 8555 E 1-UM-300-P DIN EN 14700 E Fe1 |
CARBODUR 300 este un electrod sudabil în curent alternativ cu o recuperare de aproximativ 120% pentru suprafețe dure și rezistente la uzură pe piesele echipamentelor și sculele care sunt supuse doar uzurii medii. Depozitul dens și fără fisuri este rezistent la frecare și compresie medii și foarte rezistent la șocuri. Datorită fuziunii sale moi și a stropirii reduse, electrodul poate fi utilizat pentru sudarea în poziții grele. În ciuda stratului său de bază, este foarte potrivit pentru sudarea în curent alternativ. Metalul sudat poate fi prelucrat cu unelte de tăiat metal. Mai mult, întărirea stratului de suprafață poate fi realizată pe zone prelucrate. Un strat tampon de CARBO B 10 este recomandat pe materialele de bază susceptibile la întărire. |
Fisa tehnica | |
Carbodur 350 | DIN 8555 E 1-UM-350-P DIN EN 14700 E Fe1 |
CARBODUR 350 este un electrod sudabil în curent alternativ, cu aproximativ 120% recuperare pentru suprafețe dure și rezistente la uzură pe piesele echipamentelor și instrumentele care sunt supuse numai uzurii medii. Depozitul dens și fără fisuri este rezistent la frecare și compresie medii și foarte rezistent la șocuri. Datorită fuziunii sale moi și a stropirii reduse, electrodul poate fi utilizat pentru sudarea în poziții grele. În ciuda stratului său de bază, este foarte potrivit pentru sudarea în curent alternativ. Metalul sudat poate fi prelucrat cu unelte de tăiat metal. Mai mult, întărirea stratului de suprafață poate fi realizată pe zone prelucrate. |
Fisa tehnica | |
Carbodur 400 | DIN 8555 E 1-UM-400-P DIN EN 14700 E Fe7 |
CARBODUR 400 este un electrod sudabil în curent alternativ cu o recuperare de aproximativ 120% pentru suprafețe dure și rezistente la uzură pe piesele echipamentelor și sculele care sunt supuse doar uzurii medii. Depozitul dens și fără fisuri este rezistent la frecare și compresie medii și foarte rezistent la șocuri. Datorită fuziunii sale moi și a stropirii reduse, electrodul poate fi utilizat pentru sudarea în poziții grele. În ciuda stratului său de bază, este foarte potrivit pentru sudarea în curent alternativ. Metalul sudat poate fi prelucrat cu unelte de tăiere a metalului. Mai mult, întărirea stratului de suprafață poate fi realizată pe zone prelucrate. Un strat tampon de CARBO B 10 este recomandat pe materialele de bază susceptibile la întărire. |
Fisa tehnica | |
Carbodur 600 AC | DIN 8555 E 6- UM - 60 GP DIN EN 14700 E Fe6 |
CARBODUR 600 AC este un electrod universal cu suprafață dură, sudabil în curent alternativ, cu recuperare de 120% pentru reconstrucția pieselor mașinii supuse uzurii combinate din cauza abraziunii și a impactului. Potrivit pentru depuneri de oțel moale, piese turnate și oțel de mangan. Depozitul de sudură pură se prelucrează numai prin șlefuire. Electrodul are un caracter de sudură moale, dar intensiv, o suprafață a cusăturii structurată fin și proprietăți excelente de îndepărtare a zgurii. Pe materialele de bază cu conținut ridicat de carbon și sensibile la fisuri, trebuie preîncălzite la 200 °. 300 ° C, în funcție de compoziția și grosimea acestora. Pe materialele de bază foarte sensibile la fisuri și oțelul mangan, se recomandă un strat tampon de CARBO 4370 MPR sau CARBODUR MnCr. |
Fisa tehnica | |
Carbodur 600 B | DIN 8555 E 6- UM - 60 GP DIN EN 14700 E Z Fe6 |
CARBODUR 600 B este un electrod de înaltă eficiență acoperit de bază, cu recuperare de 130%, pentru aplicarea straturilor dure și rezistente la abraziune. Potrivit pentru acoperirea dură a componentelor mașinilor din oțel tehnic, oțel turnat și oțel mangan. Fuziune netedă, intensă, cordon de sudură fin și îndepărtarea ușoară a zgurii. Depozitul de sudură pură se prelucrează numai prin șlefuire. Electrodul are un caracter de sudură moale, dar intensiv, o suprafață a cusăturii structurată fin și proprietăți excelente de îndepărtare a zgurii. Potrivit pentru acoperirea dură a componentelor mașinii din oțel tehnic, oțel turnat și oțel mangan. Fuziune netedă, intensă, cordon fin și îndepărtarea ușoară a zgurii. Depozitul poate fi prelucrat numai prin șlefuire. |
Fisa tehnica | |
Carbodur 650 | DIN 8555 E 6- UM - 60 GP DIN EN 14700 E Fe6 |
CARBODUR 650 este un electrod universal cu suprafață dură, sudabil cu curent alternativ, cu recuperare de 120% pentru reconstrucția pieselor mașinii supuse uzurii combinate de la abraziune și impact. Potrivit pentru depuneri de oțel moale, piese turnate și oțel de mangan. Depozitul de sudură pură se prelucrează numai prin șlefuire. Electrodul are un caracter de sudură moale, dar intensiv, o suprafață a cordonului de sudură structurată fin și proprietăți excelente de îndepărtare a zgurii. Pe materialele de bază cu conținut ridicat de carbon și sensibile la fisuri, trebuie preîncălzite la 200 °. 300 ° C, în funcție de compoziția și grosimea acestora. Pe materialele de bază foarte sensibile la fisuri și oțelul mangan, se recomandă un strat tampon de CARBO 4370 MPR sau CARBODUR MnCr. |
Fisa tehnica | |
Abraziune + Coroziune |
Sus^ | |||
Carbodur 59 | DIN 8555 E 10-UM-60-GR AWS A5.13 / 21 EFeCr-A1 |
CARBODUR 59 este un electrod de înaltă eficiență, cu acoperire grea, cu recuperare de 160%. Potrivit pentru aplicații supuse uzurii puternice abrazive a mineralelor, combinată cu impact moderat, șocuri medii și compresie, precum și umiditate sau umezeală. Fuziune moale, suprafață de cordon structurată cu aripioare, zgură autoeliberabilă și o suprafață strălucitoare de depuneri |
Fisa tehnica | |
Carboloy Co | AWS A5.11 E NiCrMo-5 DIN 8555 E 23-UM-250-CKNPTZ |
Electrod AC de înaltă calitate, pe bază de nichel, cu recuperare de 160%. Depozitul de tip CARBOLOY Co are caracteristici fizice remarcabile și este rezistent atât la oxidare, cât și la coroziune de reducere. Lucrează la întărire la impact și prin prelucrare la aproximativ 400 HB. chiar și la temperaturi ridicate fără a deforma depozitul. Straturile groase trebuie tamponate cu CARBO 29/9. CARBOLOY Co este utilizat în general pentru suprafața tuturor pieselor prelucrate supuse la solicitări mecanice combinate cu coroziune și / sau la temperaturi ridicate (de la 400. 750 ° C) |
Fisa tehnica | |
Carboloy 520 | DIN 8555 E 23-UM-300-CKNPTZ |
CARBOLOY 520 este un electrod pe bază de var, acoperit cu bază de oxid de calciu, cu nichel înalt, CrCoMoTiAlW. Zăcământul este un aliaj rezistent la precipitații, cu o combinație excepțională de capacități de proprietăți mecanice la temperatură ridicată, forjabilitate și rezistență la coroziune. Aliajul poate fi utilizat pentru un număr mare de aplicații critice la temperaturi ridicate. |
Fisa tehnica | |
Carboloy Spezial | DIN 8555 E 22-UM-60-CGZ |
CARBOLOY 99 este un electrod eficient foarte ridicat, cu o recuperare de aproximativ 220% pentru întăriri pe sculele care trebuie să suporte uzura combinată de coroziune, abraziune, eroziune și impact. Sudabilitatea CARBOLOY 99 este excelentă atât la curent continuu, cât și la curent alternativ. Depozitele includ o mulțime de carburi speciale bine combinate într-o matrice din aliaj de bază Ni foarte rezistentă la coroziune. |
Fisa tehnica |
